Hodili jsme to na Facebook a… Nic se nestalo

Ředitelka úspěšné výrobní a obchodní firmy byla striktní.

Sociální sítě pro podnikatele

Facebook je k ničemu. Firemní profil máme. Víc než rok pravidelně zveřejňujeme, co je u nás ve firmě nového. Fanoušky stránky jsou hlavně zaměstnanci firmy. K tomu, aby komentovali fotky z firemní akce, jsme Facebook nemuseli zřizovat!

Kdo je váš typický zákazník a kolik je mu let?
Široká škála lidí. Ženy i muži ve věku od 15 do 50 let . Máme ucelenou řadu produktů. Pro každého něco.

Statistiky prokazují, že většina vaší cílové skupiny sociální sítě jako Facebook aktivně používá? Jaké příspěvky vkládáte na profil?
Akční nabídky na zboží, slevové akce, nové produkty. Nic nám to nepřináší.

Tak proč to děláte?
Četli jsme, že Facebook je dobrý prodejní kanál a zlepšuje pozice našeho webu ve vyhledávání.

Proč podle Vás lidé používají Facebook?
Moje dvacetiletá dcera se tam chodí bavit s kamarádkami. Synovi je třicet a díky Facebooku přišel na dobrého řemeslníka. Bylo tam vtipné ale reálné video rekonstruované koupelny. To ho přivedlo na webové stránky toho člověka.

Jaké máte očekávání od firemního profilu na Facebooku?
Chceme, aby lidé příspěvky sdíleli. Aby je šířili mezi ostatními. Také nás zajímá názor lidí. Všimli jsme si, že se u jiných firem lidé zapojují do anket.Reálné hodnocení je pro nás neocenitelná zpětná vazba. A samozřejmě chceme, aby lidé kupovali naše zboží.

Kde podle Vás děláte chybu?
Když nad tím tak přemýšlím, tak jsou naše příspěvky vlastně nudné. Dcera mi naznačovala, že slevy nikoho nezajímají. Proč by měli lidé sdílet akční nabídku, když se na Facebook chodí vlastně bavit.

Souhlasíte se mnou, že firemní profil na Facebooku by měl být takový tajný agent, který se infiltruje mezi cílovou skupinu zákazníků a nenápadně je zaujme?
Rozhodně ano. Nechápala jsem to,ale teď je mi to jasné. Víme, že to potřebujeme, jen nevíme, jak na to.

Vyrobte nám tajného agenta a pošlete ho na prodejní misi!