Jakou mají odbornost vaši noví zaměstnanci?
Pracovali v marketingovém oddělení v neziskové agentuře . Jsou to odborníci na marketing.
V čem spočívala náplň jejich práce?
Chystali tiskové zprávy do novin. Organizovali venkovní kampaně. Spolupracovali s reklamní agenturou na propagačních materiálech.
Takže o webové stránky,PPC reklamy, SEO nebo profily na Facebooku se nestarali?
Měli za úkol dávat na Facebook příspěvky a mazat negativní komentáře.
Proč jste je vybral na práci on-line marketérů u vás?
Dnes mají vlastní webové stránky snad i desetiletá děcka. Tak jsem si myslel, že to zvládnou levou zadní.
Zvládají to?
…(ticho) Na trhu není dostatek lidí vzdělaných v internetovém marketingu. Většinu si rozebrali velké firmy v Praze. Nemám z čeho vybírat…
Hodil jsem je do vody, aby plavali, ale oni se topí!
Web máme v hrozném stavu. Firemní profil na Facebooku bych radši zrušil. Sledování nějakých konverzí z PPC reklam? Byli jsme rádi, když jsme se naučili zacházet s redakčním systémem pro obsluhu webu.
Jo, a abych nezapomněl. Psaní prodejních textů, tak to jsme úplně mimo.
Jak chcete vaši situaci řešit?
Udělal jsem hloupost. Přijal jsem nezkušené lidi a sám je nemůžu nic naučit. Internetový marketing potřebujeme. Internet je budoucnost. Nemůžeme ho ignorovat. Koupím si vaše zkušenosti.
Ušijete nám školení internetového marketingu na míru?