Tvrdíte, že vyhazuju své peníze?

Vlastní e-shop má od vysoké školy. Začínal sám a od nuly.

SEO a webová analytika

Konkurence bylo málo, takže mu podnikání na internetu začalo brzo přinášet ovoce. Dováží hodinky z celého světa a prodává je na internetu.

Dnes po deseti letech na internetu musel radikálně změnit přístup. Obchody už nejdou tak hladce jako dřív .

Internet je velmi konkurenční prostředí. Obzvlášť e-shopy to nemají jednoduché. Jak se daří vašemu e-shopu?
Máte pravdu. Začínali jsme mezi prvními a bylo snadné uspět. Stačilo být na internetu. Dnes musíme velmi přesně cílit, abychom byli ziskoví.

Na e-shopu prodáváte hodinky, které nakupujete u menších návrhářů po celém světě, že? Kolik ty hodinky stojí?
Ano, máme poměrně originální zboží v cenové hladině od 1 800 Kč do 8 000 Kč. 

S jakým největším problémem se potýkáte v rámci podnikání na internetu?
Prodeje nejsou špatné, ale chceme zvýšit tržby. Navíc vynakládáme vysoké investice do reklamy na internetu. Jenže návratnost peněz je nízká.

Předpokládám, že vaše cílová skupina je mezi 24 a 38 lety? Jak ji oslovujete?
Věkový odhad máte přesný. Oslovujeme je přes PPC reklamy ve vyhledávačích, na Facebooku, Linked In…

Zdá se, že cílíte na dobré kanály. Pro vaše zboží by byl navíc vhodný Pinterest. Na jaké hlavní klíčové slovo vás lidé najdou?
Klasicky na klíčové slovo „hodinky“. Za to utratíme nejvíc.

To bude pravděpodobně kámen úrazu. Klíčové slovo „hodinky“ je příliš obecné a vsadíme se, že velmi konkurenční. Proto vás stojí tolik peněz. Našli bychom určitě levnější a výkonnější klíčová slova pro váš e-shop.
Tvrdíte, že vyhazuju peníze a já s vámi souhlasím. Pro mě se stal internetový marketing příliš složitý. Vůbec nevím, odkud nám chodí nejvíc zákazníků. Přišli z vyhledávačů nebo z Facebooku? Díky emailingu? Nebo snad z těch placených PR článků na různých blozích?

Je dobré dělat marketing multikanálově, ale je důležité umět vyhodnotit výkonnost jednotlivých kanálů. Jak vyhodnocujete efektivitu komunikačních kanálů a jednotlivých kampaní?
Webová analytika nebo SEO je mi známé, ale ne natolik, abych se tím aktivně zabýval. Něco jsem si po večerech nastudoval. Došlo mi, že není v mých silách to řešit na denní bázi. Místo obchodníka s hodinkami bych se musel stát on-line marketérem. To není moje parketa.

Mě baví hodinky, ne webová analytika

Vaše starosti mají jednoduché řešení. E-shop potřebuje zpětnou vazbu v podobě přesných dat. Jen tak můžete ochránit vaše investice do reklamy a zajistit jejich návratnost.

To je přesně co, chci. Ochraňte mé investice do reklamy

Analýza klíčových slov

  • Je pro vás ideální, když chcete

    zjistit, jaká klíčová slova jsou zajímavá pro váš web
    zjistit, na jaká slova se zaměřovat při tvorbě textů na web
    zjistit, jaká klíčová slova jsou pro vás vhodná pro PPC reklamy
  • Jak vám pomůžeme

    provedeme analýzu klíčových slov a doporučíme 50 až 100 vhodných slov
    doporučíme, jak vybraná slova zapojit do textů na vašem webu a jeho struktury
    doporučíme, která klíčová slova zvolit pro PPC reklamy
    doporučíme, jak využít potenciál zajímavých, ale na vašem webu nevyužívaných klíčových slov
  • 2 880 Kč

Webová analytika

  • Je pro vás ideální, když chcete

    vědět, co návštěvníky zajímá na vašem webu
    efektivně měřit ziskovost vašich investic do marketingu a optimalizovat je
    vědět odkud chodí návštěvníci na váš web
    vědět kdo chodí na váš web, jaký má věk a odkud pochází
    vědět kolik vás zákazníci stojí a kolik vám vydělávají
    zpětnou vazbu, na kterém marketingovém nástroji zapracovat a který odstřihnout
  • Jak vám pomůžeme

    spustíme vám webovou analytiku Google Analytics na vašem webu
    navrhneme a nastavíme vám vhodné ukazatele, které na webu sledovat
    navrhneme způsob měření pro vaše marketingové aktivity
    vytvoříme vám přehlednou nástěnku ukazatelů, kde přehledně uvidíte plnění svých cílů
    odhalíme neefektivní marketingové nástroje a investice do nich
    odhalíme, kolik utrácíte za jednoho návštěvníka
    zjistíme, jaké procento návštěvníků se mění v zákazníky
    zjistíme, kolik vám návštěvníci vydělávají
    navrhneme možnosti optimalizace problémových aktivit
  • cena individuální

SEO analýza webu

  • Je pro vás ideální, když chcete

    vylepšit své pozice ve vyhledávačích
    zvýšit návštěvnost svého webu z přirozeného vyhledávání
    zjistit, která klíčová slova jsou pro váš web nejzajímavější
    pravidelně sledovat svůj web z hlediska SEO a optimalizovat ho
  • Jak vám pomůžeme

    provedeme analýzu klíčových slov a doporučíme 50 až 100 vhodných slov
    zjistíme, jak je Váš web optimalizovaný na vybraná klíčová slova
    zjistíme vaši pozici na vybraná klíčová slova ve vyhledávačích Seznam a Google
    prověříme texty a popisky vašich stránek zobrazující se ve vyhledávačích a doporučíme vhodné úpravy
    doporučíme, jak postupovat pro zlepšení pozic v přirozeném vyhledávání
    doporučíme vhodné katalogy a weby pro získání zpětných odkazů
    zpřístupníme Vám sofistikovaný nástroj Collabim pro sledování a optimalizaci SEO
  • od 6 880 Kč

Poptávka Analýzy klíčových slov

Děkujeme za důvěru

Nemějte obavy. Až do vzájemného odsouhlasení je Vaše poptávka nezávazná.
Ozveme se Vám do 48 hodin.

Zanechte nám na sebe prosím kontakt





Z jakého důvodu si chcete nechat vypracovat analýzu klíčových slov?

Co dalšího nám ke své poptávce analýzy klíčových slov chcete říct?

Poptávka SEO analýzy webu

Děkujeme za důvěru

Nemějte obavy. Až do vzájemného odsouhlasení je Vaše poptávka nezávazná.
Ozveme se Vám do 48 hodin.

Zanechte nám na sebe prosím kontakt





Z jakého důvodu si chcete nechat vypracovat SEO analýzu webu?

Co dalšího nám ke své poptávce SEO analýzy chcete říct?

Poptávka Webové analytiky

Děkujeme za důvěru

Nemějte obavy. Až do vzájemného odsouhlasení je Vaše poptávka nezávazná.
Ozveme se Vám do 48 hodin.

Zanechte nám na sebe prosím kontakt





Když nám odpovíte na další otázky, urychlí to komunikaci (zabere Vám to jen 2 minuty).

Máte na svém webu umístěn měřící kód Google Analytics?

Ano, již mámNe, ještě nemám

Pokud máte, sledujete a vyhodnocujete data v Google Analytics?

Ne, proto kontaktuji vásAno, ale málo a nepravidelněAno, pravidelně, ale potřebuji s něčím pomociAno a k ničemu vás nepotřebuji

Z jakého důvodu používáte nebo chcete začít používat webovou analytiku?

Co dalšího nám ke své poptávce webové analytiky chcete říct?

Děkujeme, Vaše poptávka byla úspěšně odeslána.

Zavřít a vrátit se na web