• Přesvědčivé? Sebevědomé? Troufalé? Určitě si to ale zapamatujete

  • Jednostránkový dlouhý web, který vede návštěvníka jednotlivými argumenty PRO až ke konečné akci

    Jednostránkový dlouhý web, který vede návštěvníka jednotlivými argumenty PRO až ke konečné akci

  • Za emailový kontakt si návštěvník stáhne případovou studii

  • Součástí kampaně bylo také vysvětlující video s majitelem

Návrh a tvorba microsites HledamPracovniky.cz

Zadavatel: Žolíková práce s.r.o.

Co vše jsme navrhli a realizovali:
Responzivní microsite (mikroweb, web malého rozsahu) , Fotografie, Výběr vhodné domény, SEO, Copywriting, Případová studie v podobě infografiky, Video, Obchodní dopis v podobě emailu, Emailingová kampaň, Úpravy stránek na Google+ a Facebooku, Napojení na Google Analytics, Napojení na SmartEmailing

Cíl projektu:
Vytvořit stručný a úderný web, který okamžitě zaujme pozornost. Zvýšit povědomí o majiteli firmy Žolíková práce mezi obchodními partnery z řad středních a velkých firem. Zvýšit důvěryhodnost a zlepšit image.

Mikroweb podporuje další obchodní aktivity firmy Žolíková práce. Je jedním z propagačních nástrojů firmy. Má za úkol se nestandardním vizuálním ztvárněním zapsat do paměti obchodních partnerů a přivést nové klienty firmě Žolíková práce. Návštěvník webu má možnost stáhnout případovou studii firmy Žolíková práce a přesvědčit se o jejích kvalitách. Zároveň na sebe nechá kontakt v podobě emailu.

Součástí kampaně je i video s majitelem firmy a vysvětlením, proč poptat na dodávky pracovníků právě firmu Žolíková práce s.r.o.

Vytvořili jste nejenom web, ale celou firemní identitu od A do Z včetně PPC reklam a správy Facebooku. Vaše práce se mi moc líbí a jsem s ní spokojený.

Jste opravdu dobří.

Bc. Tomáš Žák
majitel firmy Žolíková práce s.r.o.
www.zolikovaprace.cz

Přes internet denně protečou miliony korun

Kolik z toho přiteče do vaší pokladny?

Jsme specialisté na internetový marketing

Kontaktujte nás



Podobné projekty