Nic nepomáhá
Proč to všechno děláte?
Stávající zákazníci nás tlačí s cenou dolů, tak zlevňujeme. Hledáme nové klienty. K tomu měla pomoci reklama v rádiu, na billboardech a Facebook.
A kdo je vlastně váš zákazník?
No, všichni.
To je kdo? Kolik jim je let, muži, ženy, výše příjmu? Sféra B2B nebo B2C?
To jsme neřešili… Jsou to obchodní zástupci, pak majitelé, jednatelé firem, ředitelé. Věkově tak 35 plus. Vyšší příjem.
V jakém rádiu máte tu reklamu?
Dali jsme to do radia XY. Měli cenově výhodný balíček pěti billboardů v regionu na měsíc + spot 10 x denně. Zdarma nám k tomu udělali profil na Facebooku a propojili s jejich. Taková nabídka se neodmítá, nemyslíte?
Kolik vás ta akce stála?
Něco okolo 56 000 Kč bez DPH.
A ptal jste se v tom rádiu, kdo jsou jejich posluchači a návštěvníci Facebooku?
Ta paní říkala, že je poslouchá strašně moc mladých lidí. Tisíce.
Jak se to slučuje s vaší cílovou skupinou?
Vy mi naznačujete, že jsem vyhodil 56 000 Kč do kanálu???
Nedělejme ukvapené závěry. Kdo se vám stará o obchod a marketing?
Kdo, kdo? Já.
Vy řídíte firmu, jste provozní, vytváříte produkty a po večerech marketingové a obchodní strategie? A co zaměstnanci?
Tady děláme všichni všechno. Nejsou peníze.
Tvrdíte, že nejsou peníze a přitom si sami dobrovolně snižujete marže, a ještě zvyšujete náklady získáváním nových zákazníků na nevhodných místech. Jak vlastně uspokojují vaše produkty a služby zákazníkovy potřeby a přání?
My nechceme uspokojovat zákazníkovy potřeby !
My chceme, aby od nás lidi ty věci kupovali !!!