Chceme váš úspěch

Chceme, aby vám internetový marketing vydělával peníze. Digitální Durian udělá z vašeho webu, profilu na sociální síti nebo reklamy ve vyhledávání špičkového digitální prodejce.

Hlavou a krkem Digitálního Durianu je Ing. Tomáš ČerníčekMgr. Lucie Lipovská.
Pod značkou DigitalniDurian.cz řídí a vedou firmu Durian Marketing s.r.o.

Tomáš a Lucie mají zkušenosti z vlastních projektů a firem, kam investovali své peníze. Ví, jaké marketingové aktivity se na internetu vyplatí a do kterých nemá smysl investovat.

Lucie Lipovská

"Odliš se
nebo zemři."

O Lucii

Tomáš Černíček

"Co nemohu změřit,
nemám pod kontrolou."

O Tomášovi

Digitální Durian

"Smrdím úspěchem na internetu.
Jsem marketKing."

O Durianovi

Přes internet denně protečou miliony korun

Kolik z toho přiteče do vaší pokladny?

Kontaktujte nás



Lucka-portret-BW-700x550

Mgr. Lucie Lipovská

Jsem kreativní tvůrce, ale zároveň nejsem zasněný blázen s hlavou v oblacích. Proto vytvářím a vybírám takové investice do internetového marketingu, které se vrací a mohu jejich účinek změřit.

Ví, jak lidé touží po nesnesitelné lehkosti bytí. Proto jim servíruje i suchou pravdu zábavně a s humorem.
Lucie si je vědoma, že zákazník se chce bavit a prodejce chce prodat. Ona je mostem mezi dvěma světy, které musí spojit. Používá k tomu svůj mozek, oči, uši, tužku a papír.

O Lucii můžeme napsat, že má na kontě několik obchodně úspěšných projektů a 15 let praxe v marketingu a reklamě:

1. Zakladatelka a spolumajitelka personální agentury Žolíková práce s.r.o. Se společníkem dosáhli v prvních pěti letech od založení ročních obratů 5 milionů korun. Lucie měla na starosti obchodní a marketingovou strategii firmy. Firma hned v začátcích získala zákazníky jako je Skanska, Metrostav, Tomi Remont, Teplotechna, Peri, Topos Tovačov atd. Lucie svůj podíl ve firmě prodala v roce 2012 společníkovi.
2. Zakladatelka a spolumajitelka firmy JaPol group s.r.o. Společnost pěstuje rychle rostoucí dřeviny pro energetické účely. V prvních třech letech se firmě podařilo vysadit 120 000 kusů stromů na 14 hektarů půdy. Lucie má ve firmě na starosti obchodní a marketingovou strategii.
3. Je spoluautorkou knihy o rychle rostoucích dřevinách. Knihu s partnerem Tomášem Černíčkem vydali vlastním nákladem v roce 2014. Během prvních 12 měsíců se knihy prodalo přes 500 kusů, což je významné číslo, protože kniha má velmi úzkou cílovou skupinu. Projekt byl ještě před vydáním knihy ziskový a přinesl obrat přes 100 000 Kč.
4. Společně s partnerem Tomášem Černíčkem vybudovali portál o rychle rostoucích dřevinách, který přinesl v letech 2013 a 2014 obrat 500 000 Kč na objednávkách.
5. Je zakladatelkou a spolumajitelkou firmy Durian Marketing s.r.o. a značky DigitalniDurian.cz.
6. Je absolventkou Fakulty multimediálních komunikací Univerzity T. Bati ve Zlíně, v současnosti nejprogresivnější školy v ČR orientované na komerční komunikaci, marketing a reklamu.
7. Má 15 let praxe v marketingu a reklamě, protože od šestnácti let pracovala jako hosteska a promotérka pro nadnárodní agenturu Ogilvy & Mather a McCoy and Partner a pro firmu Philip Morris ČR a.s. Jako obchodník pro segment malých a středních firem působila ve firmě T-Mobile.
8. Pro Lucii je typické čtení knih a studování nových trendů, za kterými cestuje po celém světě. Mimo evropské destinace navštívila Singapur, Kuala Lumpur a Bali. Miluje přírodu, proto ji baví práce na zahradě a procházky po lese.
9. Lucie má tvrdě vydobyté zkušenosti z vlastních i klientských projektů z on-line i off-line prostředí. Její vědomosti mají velký přesah a nebojí se ušpinit si ruce.

Lucie se postará o propagaci vašeho produktu, služby či celé značky tak, jako by to bylo její vlastní dítě, kterému musí padnout svět k nohám.

Lucie neteoretizuje, ale praktikuje. Má na starosti marketingové strategie, design, copywriting neboli tvorbu textů, email marketing, sociální média a SEO.

Spolupracujte s námi a získejte její zkušenosti i pro sebe a své podnikání.

Napište Lucii



Tomáš Černíček - Digitální Durian

Ing. Tomáš Černíček

Spočítám vám to!
Čísla nelžou. A slova jako konverzní poměr, datová analytika, cena za proklik nebo míra opuštění vám přeložím tak, abychom našli společnou řeč i cestu k vašim zákazníkům.

Miluje systém a řád, který se odráží ve všem, co dělá. Díky jeho práci se neztratíte v detailech, protože je má pevně pod kontrolou.
Osedlá si všechna data a nekompromisně jim přidělí stáje. Ty nejlepší kusy podpoří. Ty nejhorší odstřihne.

Tomáš ví, že obchodník chce maximální zisk a zákazník co největší užitek.
Zábavně a srozumitelně vám přetlumočí tvrdou a nekompromisní řeč čísel webové analytiky.
Jeho oblíbeným nářadím jsou pěkně vybarvené tabulky a atraktivní grafy, které vás budou bavit.

Tomáše můžeme charakterizovat jako vysoce spolehlivého, systematického a pečlivého člověka. Má za sebou řadu pěkných výsledků:

1. Tomáš je neúnavný dříč. Disciplína je jeho silná stránka. Jako bývalý závodní hráč házené dnes úspěšně střílí góly v internetovém marketingu.
2. Když byl ještě malý kluk, netoužil mít péro, šíp ani luk. Lákala ho česká Wall street. Studium na Masarykově univerzitě v Brně, oboru Finanční podnikání, zakončil diplomovou prací na téma Investiční certifikáty.
3. Aby o tom jen nepsal a měl co investovat, pracoval při škole jako software tester pro Jonckers a junior controllor pro RWE.
4. Díky své pracovitosti dostal hned po škole pracovní nabídku teplého místečka nikoliv na Wall street, ale ve výrobní firmě Efeti jako hlavní ekonom celé firmy.
5. Pak se potkal s Lucií, která hledala milovníka čísel a designu v jednom. Spojení ekonoma jezdícího v Alfě Romeo ji zaujalo natolik, že byla ruka v rukávě.Kreativní a obchodně nadaná Lucie a systematický perfekcionista Tomáš spolu nejdříve začali pracovat na projektu japol.cz.
6. Tomáš je spolumajitelem firmy JaPol group s.r.o a v roce 2013 a 2014 firmě vydělal více než 500 000 Kč.
7. Je spoluautorem knihy o rychle rostoucích dřevinách, která společnosti JaPol group s.r.o. přinesla obrat více než 100 000 Kč v prvním roce po vydání.

Tomáš s Lucií tvoří perfektní tým. Jejich talenty se přirozeně doplňují. Taková směs různých vloh jim umožňuje jet na vysokou rychlost a podávat vynikající výsledky.

Tomáš ohlídá výkonnost vašeho webu a kampaní. Jeho tématem je Marketingová strategie, Tvorba webů, Google Analytics, Remarketing, PPC a SEO.

Spolupracujte s námi a získáte jeho zkušenosti pro sebe a své podnikání.

Napište Tomášovi



Digitální Durian

Digitální Durian

Jsem nekompromisním králem všeho ovoce.
Páchnu tak, že mám zakázaný vstup do většiny hotelů a dopravních prostředků.
Přesto mě lidé milují. A někteří nenávidí. A teď jsem i na internetu!

Durian průměrnosti nefandí. Provokuje svým vzhledem a nevhodným chováním. Jeho trny v překladu znamenají duri. Proto je Co je Durian?.

Je to exot

Pochází z Malajsie a má zde tolik fanoušků, že se stal respektovanou celebritou.
Jeho fotografie visí na tak profláklých místech jako například u vstupu do 452 metrů vysokých mrakodrapů Petronas Towers v Kuala Lumpur, hlavním městě Malajsie.
Nebyl by to král, aby ho neznali i v obchodně ostrém a soutěživém Singapuru. V nejdražším hotelu světa Marina Bay Sands z něj mají takový respekt, že jeho podobiznu vylepili všude.
Singapurské metro, které je jedním z nejmodernějších na světě, se před ním třese. Zakázali mu v něm jezdit.

Durian nějaký zákaz jízdy metrem nerozhází. Lidé ho milují pro jeho jedinečnou příchuť, takže ho rádi svezou autem.

Durian si padl s Lucií okamžitě do noty při jedné z cest po severním Bali. Vnutil se jí u silnice za nekřesťanské peníze. Posadil na zadní sedadlo a čekal na svou chvíli. Její moto „Odliš se nebo zemři“ se mu tak zalíbilo, že se jí odkryl v celé své smrdutosti a jeho odér zůstal v autě po několik dalších dní.
Jeho zlatá a krémová dužina s jemně sladkou chutí a podtónem rumu a rozinek si získala i Tomáše.

Okamžitě ho draftovali do svého týmu
Durian dělal drahoty. Museli mu slíbit, že zůstane hvězdou. Proto pod jeho jménem vystupují všichni tři.
Durian se nesklízí. Spadne sám do sítě, až je úplně zralý. Takže má k internetu blízko. Rozhodl se být králem nejen ovoce, ale rovnou celého digitálu (internetového marketingu).
Digitální Durian je prostě internetový marketKing.

Vystupte z davu.

Staňte se oblíbenými u svých zákazníků jako Durian.

Zákazníci vás budou milovat a konkurence nenávidět.

Napište Durianovi